torsdag 21 januari 2010

Handmade by Goz har fått sin första Award


Johannah har gett mig en utmärkelse, tack så jätte mycket!

Med denna utmärkelse följer att man skall:
1 kopiera awarden på din blogg!
2 länka till personen som gett dig awarden!
3 berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
4 välja 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!
5 länka till deras bloggar!
6 lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award!


7 saker som kan vara intressant om mig...hmmm...:0)


1. Jag är rädd för spindlar , ormar
2. Jag älskar o skapa saker och laga mat
3. Jag spelar dart
4. Jag älskar lakrits
5. Jag har ganska svårt att släppa någon tätt inpå livet
6. Jag har stått på en stor scen
7. Jag gillar inte att diska

Dessa bloggar berör mig på olika sätt , och är kreativa

1Mysan
2Linda
3Anna
4Helene
5sussie
6carro
7carola



0 kommentarer: