lördag 20 juni 2009

DAGS FÖR TÄVLING




satt igår och funderade på om jag inte skulle belöna er lite för att ni köper mina smycken .. det e jätte kul .. så jag Designade ett mycket vackert halsband igår , av gröna och vita pärlor och ett mycket vackert Smaragdfärgat hjärta pryder halsbandet som kronan på verket.
Då till själva tävlingen !

Allt du behöver göra e att lämna en kommentar i kommentars fältet och motivera varför du tycker att just mina smycken e fina ... ;) den som lämnar den bästa motiveringen kommer att belönas med det vackra smycket ... länka gärna till min sida från din blogg ;)

LYCKA TILL Kram

12 kommentarer:

Anna sa...

för att dom blir personliga, inget smycket är det andra likt .. Roligare att ha nåt som ingen annan har o det får man genom att köpa smycken av dig .. får mycket beröm för dom som du gjorde åt mig .. Tack! Kram Anna

Anonym sa...

för att du e min moster och jag älskar dej :D

Linda Odén sa...

För att de är hur snygga som helst! Det du gör är helt otroligt, Smyckena blir snygga, de är personliga vilket innebär att det bara finns ett exemplar av varje sort du gör.. Sedan är det juh alltid Kul och Hur bra som helst att man kan låna dina smycken på obestämd framtid :) HIhi!! Eller hur!?:D

Nä men för att sammanfatta detta kort, Dina smycken är hur snygga som helst, Man behöver inte lägga ut 1000 tals kronor för att få snygga accessoarer utan det är bara att slå till och handla från dig ;)

PUSS&KRAM

evamar - tävlingsblogg sa...

De är snygga (såklart) men ännu bättre är att de är unika. Det är kul att ha ett handgjort smycke för att man är ensam om det.

Jag har länkat i min tävlingsblogg:

http://evamar.blogg.se/2009/june/halsband-okant-slutdatum.html

Amanda sa...

Otroligt vackert smycke, det du lottar ut!

Jag har ännu inte köpt något smycke av dig. det är faktiskt första gången som jag hittar in hit till ditt lilla place. Men efter att ha tittat runt här en stund är jag såld.
jag tycker motivering är överflödig. Vem skulle INTE vilja köpa dina fina smycken?

suss sa...

Dina vackra smycken har något som tilltalar alla. Färg och form harmonerar och habegäret väcks!!!
Oerhört läckra!!!! = )

Michaela sa...

Smyckena är snygga, ingen annan har likadana, det gillar jag!
Länkat:
http://mumandme.blogg.se/2009/june/halsband-tom.html

En Mölnbobos Liv sa...

Jag är gärna med och tävlar, jag gillar att kika runt på små smyckessidor för att det är roligare att vara i stort sett ensam om smyckena.

Jag har länkat till tävlingen här

http://molnboanna.blogg.se/2009/june/halsband-2.html

info@annakarlsson.se

När avslutas den?

Johannah sa...

Som de flesta redan har sagt; det är roligt att ha smycken som ingen annan har. Desstom är dom jätte fina!

Hoppas jag vinner halsbandet, det är skit snyggt!

Johannah sa...

Jo jag glömde säga att jag länkar!

Fröken Eko sa...

Hej!

Jag vill gärna vara med och tävla om det fina halsbandet :)

Tycker bäst om de smycken som har berlocker på, och gärna många :) T.ex. halsbandet i silver, svart och vitt, armbandet i lila och vitt och berlockarmbandet i rosa toner. Lite i annorlunda stil, men halsbandet i vajer med bruna pärlor var också en favorit. Varför jag tycker dom är fina kan jag inte riktig säga, jag bara gör det :)
Handgjorda smycken är ju också alltid lite speciella (på ett bra sätt!) jämfört med masstillverkade.

Har länkat till din tävling från min blogg!

Jessie sa...

Hej! Jag vill gärna vara med och tävla! =) Varför jag tycker att just dina smycken är så fina är för att dom är handgjorda, vilket gör dom så speciella! Sen så tycker jag att dom är så söta och fina också! Om de fanns att köpa här så skulle jag köpa dom! Håller tummarna!

Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/june/vinn-ett-halsband-1.html#comment

Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

Ha det så bra! =)